Гендерні стереотипи в суспільстві
15.02.2018 р. соціальним педагогом Гищак Н.В. та практичним психологом Бабіч С. А. проведено тренінг з гендерної грамотності для учнів 10 кл. на тему: Гендерні стереотипи в суспільстві
Мета тренінгу: сформувати знання учнів про гендерну політику, стереотипи та їх вплив на становище в суспільстві, проблемами, пов’язаними з гендерною рівністю і можливістю їх розв’язання,сприяти зацікавленості учнів у вивченні даного питання; пропагувати важливість даної проблеми і необхідність змін в питаннях гендерної політики; з’ясувати стереотипи, які існують у підлітків стосовно жіночої та чоловічої статі, підвести їх до усвідомлення стереотипності уявлень щодо різних статей; сприяти формуванню навичок партнерського спілкування між дівчатами і хлопцями .
Інтеграція до європейського співтовариства потребує істотної перебудови усіх соціальних інституцій та процесів на нових, демократичних принципах, вільних від будь-якої форми дискримінації, зокрема й за ознакою гендеру. У цьому дусі витримана державна політика країн Європейського Союзу, які проголосили одним із основних засобів демократизації суспільства політику гендерного мейнстримінгу («gender mainstreaming policy») як системну стратегію створення рівних можливостей для жінок і чоловіків, подолання гендерної асиметрії та нерівності в усіх сферах життєдіяльності суспільства (Рада Європи “Стратегія гендерної рівності на 2014-2017 роки” / Council of Europe “Gender Equality Strategy, 2014-2017”). Саме тому в контексті європейського спрямування розвитку українського суспільства особливої значущості набуває в Україні впровадження в освіту принципів гендерної рівності та недискримінації.
З метою формування знань про гендерну політику, стереотипи та їх вплив на становище в суспільстві, проблемами, пов’язаними з гендерною рівністю і можливістю їх розв’язання, сприяння зацікавленості учнів у вивченні даного питання соціальним педагогом Гищак Н.В. та практичним психологом Бабіч С.А. в 10 та 11 класах Апостолівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3 був проведений Урок-тренінг з гендерної грамотності.
Цілі даного заходу: пропагувати важливість даної проблеми і необхідність змін в питаннях гендерної політики; з’ясувати стереотипи, які існують у підлітків стосовно жіночої та чоловічої статі, підвести їх до усвідомлення стереотипності уявлень щодо різних статей; сприяти формуванню навичок партнерського спілкування між дівчатами і хлопцями.
Учні активно прийняли участь в обговоренні гострих тем та питань гендерної рівності. Також в рамках проведення заходу, обговорювалось питання недопущення насильства над дітьми та жінками, були висвітлені основні нововведення на законодавчому рівні, які гарнтують захист і безпеку жінок.
![](/_pu/0/s76657840.jpg)
|